Unilever, Sürdürülebilir Markalar Konferansı’nda “Temiz Gelecek” İçin Hayata Geçirdiği Yerel Uygulamaları Anlattı
Unilever Türkiye, 12-13-14 Eylül tarihlerinde The Mandarin Oriental Bosphorus İstanbul’da “Yerelde yeniden canlanma” temasıyla gerçekleştirilen Sürdürülebilir Markalar Konferansı’nda, konferansta açıkladığı Pak Gelecek Vizyonu kapsamında hayata geçirdiği yerel uygulamaları anlattı. üç yıl önce.
Bu yıl on üçüncüsü düzenlendi Sürdürülebilir Markalar Konferansı, “yerel yenileniyor” Sektörün önde gelen aktörleriyle küresel sorunların çözümünde yerel uygulamaların önemini tartıştı. 12-13-14 Eylül tarihleri arasında düzenlenen, dünyadan ve Türkiye’den değerli katılımcıların yer aldığı konferansta, Unilever Türkiye Konut Bakım Kategorisiadına katılan Cif Marka Müdürü Nedim Can Serintürk,Şirket 2020 yılında duyurdu Temiz Gelecek Vizyonu Küresel ve yerel ölçekte yapılan yenilikleri anlattı. 12 Eylül Salı günü saat 15.15’te gerçekleşen oturumun moderatörlüğünü Show TV’nin ana haber sunucusu yaptı. Pınar Erbaş Ersoy devraldı. Oturumda Pınar Erbaş Ersoy’un sorularını yanıtlayan Nedim Can Serintürk, Unilever’in Saf Gelecek hedefleri kapsamında hem Türkiye’de hem de dünyanın farklı ülkelerinde yürütülen yenilikçi çalışmaları ve bu çalışmalardan elde edilen iş sonuçlarını paylaştı.
Nedim Can Serintürk, Unilever’in “topluma ve gezegene pozitif katkı yapma” misyonunu, faaliyet gösterdiği ülkenin dinamikleri ve ihtiyaçları doğrultusunda yeniden şekillendirdiğini; Konut Bakım Kategorisi’nin küresel iş stratejisi olan Pak Future’ın farklı ülkelerdeki yerel uygulamalarla küresel ölçekte olumlu dönüşümü nasıl etkilediğine değindi. Nedim Can Serintürk, İngiltere ve Çin’de yapılan yeniliklerden örnekler verdi; Ayrıca Türkiye’de Cif, OMO, Domestos ve Yumoş markalarıyla yaptıkları uygulamalardan da bahsetti.
Kaynak: (BYZHA) Beyaz Haber Ajansı